Syncapse-ի մարկետոլոգները հաշվարկել են Facebook-ի 1 Like-ի արժեքը,որը կազմել է 174 ԱՄՆ դոլար: Այս տեսակի հետազոտություններն իրականացվում են 2010 թվականից,որոնք իրենց մեջ ներառում են տարբեր ապրանքանիշերի և բրենդերի վիճակագրական ցուցակ: Like-ի արժեքը հաշվարկվում է ըստ նրա լոյալության,գումարի մեծության,որը սպառողները ծախսում են բրենդի իրացման համար:
Ամենաթանկ Like-ը կազմել է 405 դոլար:
1.Zara - $405
2.Levi's - $312
3.Monster - $309
4.H&M - $306
5.Victoria's Secret - $289
6.Macdonalds -$182
7.Starbucks -$177
8.BlackBerry -$169
9.Disney -$132
10.Subway -$104
Միջին Like-ի գինը կազմել է 174 դոլար:
Կիսվի՛ր ընկերներիդ հետ